16 ianuarie 2011

La un pahar de vorbă cu plutiştii

Cu chiu, cu vai, am ajuns cumva şi la blogmeet-ul din luna ianuarie, asta după ce eu şi Ionuţ nu ne-am mai văzut prietenii de pe plută de mai bine de 4 luni (ultima întâlnire la care am participat şi noi a fost în august pare-mi-se).

A fost tare fain să-i văd pe toti acolo, ca o gaşcă faina de copii gălăgioşi, fiecare cu părerea lui şi cu planurile sale cu privire la colectivitate.

(mulţumim gazdei noastre, Marta, pentru fotografie)

Mihai m-a cam supărat (ei, ei, lasă că va trebui să mă îmbunezi tu, găseşti tu o cale cum) că nu mi-a dat ocazia să-l văd şi cine ştie când mai avem timp să ne sincronizam agendele, dar în schimb am avut plăcerea s-o cunosc pe doamna Ani, o femeie tare simpatică de care auzisem doar din relatările colegilor şi câte puţin din comentariile scrise de dânsa pe acest blog. Să zicem că ar cam compensa, dar aici adaug şi fuga-escapada Oanei, ea tulind-o nu după mult de la începerea “întrunirii“. Mândră, mândră, îmi dai şi tu un suc ca să trec cu vederea, dar nu te-oi certa prea tare că doar m-ai pupat azi pentru prima dată-n 2011. (ha-ha, hai să fim sentimentali!)

Ne-am regrupat la sediul Slow Food la invitaţia Martei (săru’mâna!) care ne-a relatat şi plimbarea ei cu caii de azi, în acest sens urmând a şi posta câteva păreri subiective alăturate unor poze. (afirmând asta, am determinat-o pe Marta să se grăbească cu postarea, să spună totul cât e cald, ca un fel de „reminder vorbitor” ) .

Florin a fost suficient de amabil încât să ne aştepte pe mine şi pe Ionuţ în staţia de autobuz şi să ne conducă la sediu, doar că, mai bine zis, noi l-am condus pe el , odată ajunşi pe nu ştiu ce străduţă, cu to(n)ţii constatând că mai bine o luam pe unde am zis eu şi cu Ionuţ :)) ghid turistic ziceai, ’a?! (nu, nu te scuza că a fost beznă totală pe strada respectivă)

Cristi a sosit ultimul şi a trebuit să se mulţumească cu ce scaun s-a mai găsit, dar între oamenii faini... tot timpu’ mai e loc de încă unu’, iar acesta poti fi data viitoare chiar TU! în acest sens Florin a elaborat o listă luuuungă, un fel de contabilizare a blogurilor din CUA, a ajuns undeva la nr. 400 şiiii, efort care trebuie apreciat şi mai ales meticulozitatea nu poate fi trecută cu vederea. De ce toate astea ?! Pentru a-i informa pe cei ce vor să ne viziteze că nu suntem oameni urâcioşi şi că nu am mâncat pe nimeni... încă. Muhaha!

Alin a întreţinut atmosfera, ne-am prins în horă şi l-am urmat cu imaginaţia prin multiplele lui experienţe alpine şi nu numai (descrierea emblemei-frunzo-bec şi comparaţia cu care Alin ne-a uimit a fost bestială!), timp în care o sticlă de vin se uita la noi şi noi... la ea, deci plutiştii-s oameni numai bun de invitat la masă, nu fac mari pagube.

Ne-a părut bine c-am reuşit să ajungem la întâlnirea cu prietenii noştri, ne-a fost dor de fiecare-n parte, în felul său.

Să sperăm că şi data viitoare vom fi cel puţin la fel de mulţi şi... la fel de umoristici! :)))

Până data viitoare... Ale vă pupă şi... griji de voi!!!


Alex'andra

1 comentarii:

Sunt incantata ca am cunoscut acest grup entuziast. Cine vrea sa cunoasca o admosfera de destindere, cine are nevoie de putina multumire de sine o poate gasi alaturi de voi.
Sunteti admirabili. Mereu sa fiti asa...

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More